OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU

Zarząd Powiatu Słupeckiego informuje o możliwości składania wniosków o wykonanie usługi usunięcia wyrobów zawierających azbestw ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.
Termin naboru wniosków rozpoczyna się od dnia 24 czerwca 2024 r.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy, do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel, jednak nie dłużej niż do dnia 13 września 2024 r.
Wnioski mogą być składane:
1) drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego
podpisu elektronicznego;
3) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia złożonego wniosku
Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie świadczy usług ksero.
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.


Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Działanie
A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności
podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.


Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Realizacja wniosków nastąpi po podpisaniu umowy z Wykonawcą prac, wyłonionym w drodze zapytania ofertowego i trwać będzie do dnia 15 listopada 2024 r.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

 

/-/ Piotr Wędzikowski

Kierownik Referatu ds. gospodarki

komunalnej i ochrony środowiska

Wyświetlono: 287

Drukuj Pobierz PDF Facebook X

Załączniki

Herb Gmina Orchowo

Adres

Gmina Orchowo

ul. Kościuszki 6

62-436 Orchowo

Skrytka EPUAP

Kontakt

tel.: 63 2684 090

e-mail: ug@orchowo.pl

NIP: 6671735111

Regon: 311019378

Statystyki

Licznik odwiedzin

1281666

Gości on-line

5

Dodatkowe informacje

Urząd Gminy

Godziny otwarcia Urzędu Gminy Orchowo: Poniedziałek: 7.30 - 15.30,
Wtorek: 7.30 - 16.30
Środa: 7.30 - 15.30
Czwartek: 7.30 - 15.30
Piątek: 7.30 - 14.30
Serdecznie zapraszamy :-)

Numer konta bankowego

51 8543 0000 2003 3000 0101 0001

Powrót do góry