WNIOSEK o usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2024 roku

OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU
Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.
Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 09 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00

Wnioski mogą być składane:
1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia
złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie
świadczy usług ksero;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub
kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym
uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania
Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i
spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie - NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE WNIOSKI W TYM ZAKRESIE.

Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie
Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez
przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU
Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.
Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 09 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00
Wnioski mogą być składane:
1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia
złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie
świadczy usług ksero;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub
kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym
uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania
Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i
spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie - NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE WNIOSKI W TYM ZAKRESIE.
Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie
Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez
przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Wyświetlono: 193

Drukuj Pobierz PDF Facebook X

Załączniki

Herb Gmina Orchowo

Adres

Gmina Orchowo

ul. Kościuszki 6

62-436 Orchowo

Skrytka EPUAP

Kontakt

tel.: 63 2684 090

e-mail: ug@orchowo.pl

NIP: 6671735111

Regon: 311019378

Statystyki

Licznik odwiedzin

1281092

Gości on-line

11

Dodatkowe informacje

Urząd Gminy

Godziny otwarcia Urzędu Gminy Orchowo: Poniedziałek: 7.30 - 15.30,
Wtorek: 7.30 - 16.30
Środa: 7.30 - 15.30
Czwartek: 7.30 - 15.30
Piątek: 7.30 - 14.30
Serdecznie zapraszamy :-)

Numer konta bankowego

51 8543 0000 2003 3000 0101 0001

Powrót do góry